ВИТЯГ З НАКАЗУ

від 11 лютого 2022 року № 20

с. Успенка

Про організацію дистанційного

навчання в закладі освіти

Відповідно до протоколу засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11 лютого 2022 року № 5, листа відділу освіти Онуфріївської селищної ради від 11.02.2022р.№01-24/36/1, з метою запобігання поширенню гострих респіраторних вірусних інфекцій серед дітей та персоналу закладу освіти

НАКАЗУЮ:

1. Перевести на дистанційну форму навчання учнів закладу загальної середньої освіти "Успенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" з 14 лютого по 25 лютого 2022 року.

2. Сестрі медичній Гриб Н.О.:

2.1. Постійно контролювати наявність у працівників закладу засобів індивідуального захисту;

2.2. Контролювати утилізацію використаних одноразових медичних масок, респіраторів, гумових рукавичок тощо згідно вимог біобезпеки.

2.3. Продовжити проведення температурного скринінгу присутнього в закладі персоналу, негайно відправляти додому на самоізоляцію усіх працівників, які мають ознаки гострих респіраторних захворювань.

2.4. Організувати та проконтролювати проведення додаткових дезінфекційних заходів у приміщеннях закладу.

3. Вчителям-предметникам:

3.1. Під час дистанційного навчання використовувати освітні платформи та інструменти: Google Classroom, Quizlet, Online Test Pad, ClassDojo, Quizizz, GeoGebra, Learning Apps ; You Tube (для перегляду відео за темою уроку); Skype, Zoom, Google Meet (для проведення онлайн, відео-конференцій) та ін.

3.2. Працювати за шкільним розкладом уроків, затвердженим директором школи 01.09.2021 року.

3.3. У синхронному режимі вичитувати 30 % уроків.

3.4. Вичитані за допомогою використання елементів дистанційного навчання теми фіксувати відповідно до календарно-тематичного планування в класному журналі з приміткою «Дистанційне навчання» у графі «Завдання додому», вказуючи після записаної теми режим проведення заняття (асинхронний, синхронний).

3.5. При плануванні онлайн-уроків дотримуватись розкладу дзвінків (ДОДАТОК 1).

4. Усім працівникам під час роботи у режимі віддаленого доступу необхідно виконувати посадові обов’язки у повному обсязі протягом робочого часу, перебувати на постійному мобільному зв’язку, систематично перевіряти електронну пошту та виконувати поставлені завдання.

5. Заступнику директора з НВР Гусар В.Т. розробити графік роботи педпрацівників у школі на період карантину та ознайомити їх з графіком роботи (ДОДАТОК 2).

6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи Арміне МАЛУМЯН


/Files/images/19-20/карантин.jpg

З 29 березня по 02 квітня 2021 року в Успенському закладі загальної середньої освіти запроваджується дистанційне навчання.

ВИТЯГ З НАКАЗУ

від 29 березня 2021 року № 30

Про організацію дистанційного

навчання в закладі освіти

Відповідно до протоколу засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 29.03.2021р. №5, на виконання наказу начальника відділу освіти Онуфріївської селищної ради від 29.03.2021 №33-ОД «Про зміни в освітньому процесі» та з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції серед дітей та персоналу закладу освіти

НАКАЗУЮ:

1. З 29 березня по 02 квітня 2021 року в освітньому закладі запровадити дистанційне навчання з використанням освітніх платформ: Google Classroom, Quizlet, Online Test Pad, ClassDojo, Quizizz, GeoGebra, Learning Apps ; You Tube (для перегляду роликів за темою уроку); Skype, Zoom, Google Meet (для проведення онлайн, відео-конференцій) та ін.

2. Продовжити проведення температурного скринінгу присутнього в закладі персоналу, негайно відправляти додому на самоізоляцію усіх працівників, які мають ознаки гострих респіраторних захворювань.

3. Проводити дезінфекцію приміщень, регулярного провітрювання приміщень.

4. Вчителям-предметникам:

4.1. Працювати за шкільним розкладом уроків, затвердженим директором школи 01.09.2020 року.

4.2. Вичитані за допомогою використання елементів дистанційного навчання теми фіксувати відповідно до календарно-тематичного планування в класному журналі з приміткою «Дистанційне навчання» у графі «Завдання додому», вказуючи після записаної теми режим проведення заняття (асинхронний, синхронний).

4.3. При плануванні онлайн-уроків дотримуватись розкладу дзвінків (ДОДАТОК 1).

5. Усім працівникам під час роботи у режимі віддаленого доступу необхідно виконувати посадові обов’язки у повному обсязі протягом робочого часу, перебувати на постійному мобільному зв’язку, систематично перевіряти електронну пошту та виконувати поставлені завдання.

6. Заступнику директора з НВР Гусар В.Т. розробити графік роботи педпрацівників у школі на період карантину та ознайомити їх з графіком роботи (ДОДАТОК 2).

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи Арміне МАЛУМЯН

У цій вкладці ви зможете ознайомитись з Тимчасовим порядком організації освітнього процесу під час карантину, документами, якими керується Успенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів під час карантину (більше ТУТ), дізнатися, як організовано дистанційне навчання в освітньому закладі (більше ТУТ).

ПОГОДЖЕНО педагогічною радою Успенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів протокол від 31.08.2020 №1 ЗАТВЕРДЖЕНО Директор Успенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ___________ А.Малумян наказ по школі від 28.09.2020 №61

Тимчасовий порядок

організації освітнього процесу

в Успенській загальноосвітній школі

І-ІІІ ступенів

у 2020/2021 навчальному році

в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), листа МОН України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», листа МОН України від 28.08.2020 № 1/9-490 «Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році», з метою забезпечення інфекційної безпеки в Успенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів та організації повноцінного освітнього процесу.

І. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

1. Усі працівники школи заходять через центральний вхід.

2. Увесь персонал проходить термометрію на центральному вході перед початком робочого часу (за 30 хвилин) із занесенням даних до журналу контролю термометрії працівників

3. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

4. Медична сестра (згідно з графіком роботи) оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

5. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок медична сестра повідомляє директора школи та робить відмітку у журналі контролю термометрії працівників про недопущення до роботи.

6. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,2 С) або респіраторних симптомів вдома працівник школи повідомляє керівника, не виходить на роботу та звертається до сімейного лікаря.

7. Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон). Близькі контакти між персоналом обмежуються.

8. У разі відсутності медичної сестри вхідний скринінг працівників проводить лікар-педіатр.

9. У школі організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників ( із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника). Зміна масок кожні три години.

10. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок є обов’язковим.

11. Якщо працівники користуються масками багаторазового використання, то обов’язково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

ІІ. Вхідний скринінг учнів школи на наявність ознак інфекційного захворювання

1. Відповідальність за прихід до школи здорової дитини (з нормальною температурою тіла [до 37,2 С], відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей)) несуть батьки.

2. Зустріч учнів здійснюється на шкільному подвір’ї за 20 хвилин до початку навчання відповідальною особою (сестрою медичною). Застосування засобів захисту (масок, щитків, респіраторів, рукавичок) при таких контактах недоцільне.

3. Відповідальна особа проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття, вимірює температуру тіла у дитини.

4. Вхід до школи здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора). В школу заходять тільки учні, вчителі та персонал школи.

5. Вхід до школи батьків, бабусь, дідусів з початком навчального року суворо заборонено. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку або на шкільному подвір’ї.

6. З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у школі запроваджується відкриття трьох входів та виходів, гнучкий графік входу до навчального корпусу для різних категорій учнів. Для кожного класу визначено свій вхід до школи і схема руху.

Вхід до приміщення через центральний вхід 1,2,3,4,9 класи
Вхід до приміщення через боковий вхід справа 6,7,10 класи
Вхід до приміщення через боковий вхід зліва 5,8,11 класи

У школі організовано графік чергування педагогів:

Дні тижня І поверх ІІ поверх Їдальня Подвір’я
ПОНЕДІЛОК Стеценко Л.Г. ЧЕРГОВИЙ АДМІНІСТРАТОР Малумян А.А. Черкаська В.О. Пігарєва Я.М. Довгань О.О.
ВІВТОРОК Орел С.А. ЧЕРГОВИЙ АДМІНІСТРАТОР Гусар В.Т. Нетеса С.І. Патерило І.О. Патерило І.М.
СЕРЕДА Салангіна Г.І. ЧЕРГОВИЙ АДМІНІСТРАТОР Черненко- Нікуліна В.О. Грек Н.М. Лошак Ю.М. Ісмайілова Є.І.
ЧЕТВЕР Александрова Н.С. ЧЕРГОВИЙ АДМІНІСТРАТОР Малумян А.А. Панченко І.О. Вихователь ГПД Павленко М.М.
П’ЯТНИЦЯ Павленко Р.С. ЧЕРГОВИЙ АДМІНІСТРАТОР Салангіна Г.І. Залоїло С.В. Черненко- Нікуліна В.О. Патерило І.М.

7. Якщо у відповідальної особи виникає підозра щодо наявності в учня (вихованця) інфекційного захворювання, то його відправляють до ізолятора

де сестра медична проводить огляд учня, вимір температури тіла безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

8. Якщо в учня (вихованця) визначено температуру тіла вище 37,2 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається:

- якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;

- якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, сестра медична або класний керівник телефонує батькам дитини та повідомляє про стан дитини для прийняття узгодженого рішення про транспортування, у разі необхідності викликається карета швидкої медичної допомоги.

9. Після того, як учень з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до школи дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування школи.

10. Заступник директора з НВР та сестра медична щоденно проводять моніторинг та аналіз відвідування занять учнями з метою раннього виявлення захворюваності.

ІІІ. Організація освітнього процесу у школі

1. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок є обов’язковим. Зміна масок кожні три години.

2. Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обов’язково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

3. Для використаних одноразових масок у школі є спеціальні урни помічені надписом «Для використаних масок».

4. Для мінімізації пересування учнів у приміщеннях школи за кожним класним колективом закріплений навчальний кабінет.

5. За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності чергового вчителя.

6. Забезпечується використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами.

7. Розклад дзвінків

1 КЛАС 2 – 4 КЛАСИ

ПОНЕДІЛОК

Ранкова зустріч 8:10 – 8:25 1 урок 8:30 – 9:05 перерва 20 хв. 2 урок 9:25 – 10:00 перерва 25 хв. 3 урок 10:25 – 11:00 перерва 25 хв. 4 урок 11:25 – 12:00 перерва 20 хв. 5 урок 12:20 – 12:55 Ранкова зустріч 8:10 – 8:25 (2,3 класи) 1 урок 8:30 – 9:10 перерва 15 хв. 2 урок 9:25 – 10:05 перерва 20 хв. 3 урок 10:25 – 11:05 перерва 20 хв. 4 урок 11:25 – 12:05 перерва 15 хв. 5 урок 12:20 – 13:00

ВІВТОРОК - ЧЕТВЕР

Ранкова зустріч 8:10 – 8:25 1 урок 8:30 – 9:05 перерва 20 хв. 2 урок 9:25 – 10:00 перерва 25 хв. 3 урок 10:25 – 11:00 перерва 25 хв. 4 урок 11:25 – 12:00 перерва 20 хв. 5 урок 12:20 – 12:55 Ранкова зустріч 8:10 – 8:25 (2,3 класи) 1 урок 8:30 – 9:10 перерва 15 хв. 2 урок 9:25 – 10:05 перерва 20 хв. 3 урок 10:25 – 11:05 перерва 20 хв. 4 урок 11:25 – 12:05 перерва 15 хв. 5 урок 12:20 – 13:00

П’ЯТНИЦЯ

Ранкова зустріч 8:10 – 8:25 1 урок 8:30 – 9:05 перерва 20 хв. 2 урок 9:25 – 10:00 перерва 25 хв. 3 урок 10:25 – 11:00 перерва 25 хв. 4 урок 11:25 – 12:00 перерва 20 хв. 5 урок 12:20 – 12:55 Ранкова зустріч 8:10 – 8:25 (2,3 класи) 1 урок 8:30 – 9:10 перерва 15 хв. 2 урок 9:25 – 10:05 перерва 20 хв. 3 урок 10:25 – 11:05 перерва 20 хв. 4 урок 11:25 – 12:05 перерва 15 хв. 5 урок 12:20 – 13:00

ОСНОВНА ТА СТАРША ШКОЛА

ПОНЕДІЛОК ВІВТОРОК

1 урок 8:30 – 9:15 перерва 10 хв. 2 урок 9:25 – 10:10 перерва 15 хв. 3 урок 10:25 – 11:10 перерва 15 хв. 4 урок 11:25 – 12:10 перерва 10 хв. 5 урок 12:20 – 13:05 перерва 20 хв. 6 урок 13:25 – 14:10 перерва 10 хв. 7 урок 14:20 – 15:05 1 урок 8:30 – 9:15 перерва 10 хв. 2 урок 9:25 – 10:10 перерва 15 хв. 3 урок 10:25 – 11:10 перерва 15 хв. 4 урок 11:25 – 12:10 перерва 10 хв. 5 урок 12:20 – 13:05 перерва 20 хв. 6 урок 13:25 – 14:10 перерва 10 хв. 7 урок 14:20 – 15:05

СЕРЕДА ЧЕТВЕР

1 урок 8:30 – 9:15 перерва 10 хв. 2 урок 9:25 – 10:10 перерва 15 хв. 3 урок 10:25 – 11:10 перерва 15 хв. 4 урок 11:25 – 12:10 перерва 10 хв. 5 урок 12:20 – 13:05 перерва 20 хв. 6 урок 13:25 – 14:10 перерва 10 хв. 7 урок 14:20 – 15:05 1 урок 8:30 – 9:15 перерва 10 хв. 2 урок 9:25 – 10:10 перерва 15 хв. 3 урок 10:25 – 11:10 перерва 15 хв. 4 урок 11:25 – 12:10 перерва 10 хв. 5 урок 12:20 – 13:05 перерва 20 хв. 6 урок 13:25 – 14:10 перерва 10 хв. 7 урок 14:20 – 15:05

П’ЯТНИЦЯ

1 урок 8:30 – 9:15 перерва 10 хв.

2 урок 9:25 – 10:10 перерва 15 хв.

3 урок 10:25 – 11:10 перерва 15 хв.

4 урок 11:25 – 12:10 перерва 10 хв.

5 урок 12:20 – 13:05 перерва 20 хв.

6 урок 13:25 – 14:10 перерва 10 хв.

7 урок 14:20 – 15:05

8. Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

9. Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

10. За можливості, передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

11. На вході до школи та у його приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19.

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни

та протиепідемічних заходів у школі

1. Основним заходом гігієни рук є миття рук з рідким милом.

2. Біля кожного входу до школи організовано куточок безпеки життєдіяльності з антисептиком, урною для використаних масок. Використання антисептику відбувається під наглядом педагогів.

3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

4. Туалетна кімната забезпечується рідким милом в дозаторі та дизпенсером.

5. Передбачається проведення навчання працівників закладу та учнів щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

6. Зорганізується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Для використаних масок».

7. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

V. Організація питного режиму та харчування

у школі

1. У період карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального (пляшки з водою) посуду.

2. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) за кожним класним колективом закріплені столи.

3. У їдальні забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

4. Вхідний скринінг персоналу харчоблоку:

- увесь персонал проходить термометрію перед початком робочого часу (за 30 хвилин) із занесенням даних до журналу контролю термометрії;

- вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів);

- у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається, а в журналі контролю термометрії робиться відмітка про недопущення до роботи. Контроль за виконанням цих вимог здійснює сестра медична.

5. Усі працівники харчоблоку працюють у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичках, які змінюють після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов’язаних між собою. Засоби індивідуального захисту є у наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника.

6. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник харчоблоку ретельно миє руки з милом та обробляє антисептичним засобом.

7. У школі організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски» з подальшою утилізацією.

8. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

9. При організації харчування працівники їдальні суворо дотримуються правил особистої гігієни: рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

10. З працівниками харчоблоку передбачається проведення навчання щодо одягання, використання. зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації. Відповідальність за виконанням цих вимог несе кухар їдальні.

11. Забезпечення працівників їдальні засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним

щитком, одноразовими рукавичками, антисептиком, безконтактним термометром тощо) здійснює адміністрація школи.

12. Вхід учнів (вихованців) до їдальні відбувається відповідно до графіка:

13. При організації харчування учні (вихованці) суворо дотримуються правил особистої гігієни: рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

Питання, які залишилися поза межами цього порядку, вирішуються індивідуально з черговим адміністратором.

Кiлькiсть переглядiв: 703

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.